onsdag 20 juni 2012

Glad Midsommar

Det är tidigt och samtidigt inte så många timmar sedan jag gick och la mig. Jag var uppe sent och packade inför en helg uppe i sommarstugan. Jag ska sitta på tåget om några timmar så detta får bli ett kort inlägg.

Då jag åker upp till Hälsingland för att fira midsommar kommer det inte att bli fler inlägg i bloggen denna vecka. Jag tror ändå att alla redan har planerat vad de ska ha för godsaker till midsommarfirandet.


Passar på att önska Trevlig Midsommar och jag hoppas innerligt att vi alla slipper undan regnet på fredag!


2 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Åh jösses vilken charmig blogg du har! Kikar ofta in och tittar på bilderna och inspireras till bakning. :)

Önskar dig en härlig midsommar!
// Sara

Elin Åslund sa...

Tack Sara, jätteroligt att höra!
Mitt mål om att inspirera har då lyckats:)

Glad midsommar önskar jag dig också!