söndag 3 juni 2012

Inspiration

...i detta regniga väder.

Man kan inte tro att det är juni månad, inte om man tittar ut genom fönstret i alla fall. Jag har begravt mina ögon i tidningar fyllda med somriga bakverk och buffé mat att avnjuta ute i det gröna. Jag köper inte ofta tidningar men när jag väl gör det brukar det bli flera stycken. 

Det finns alltid mycket inspiration och hämta i tidningar, om inte recepten lockar så får säkerligen
bilderna dig att grubbla på nya goda recept.

Här kommer några tips på tidningar!

BAKA
Tidningen som jag prenumererar på, min stora favorit. Tråkigt att den kommer så sällan bara.

HEMBAKAT
Denna tidning hade jag aldrig köpt innan, men det kan nog bli fler gånger.

MAT & VIN (Lantliv)
Ska ni köpa någon tidning så skynda Er att köpa denna. Massor av god mat och somriga bakverk inför midsommarfesten. Flera recept med rabarber och jag tror nog att till vårt midsommarfirande får det bli en rabarberbål.


Inga kommentarer: